6.30 – 8.15 |
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. |
8.15 – 8.35 |
Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawa ruchowa. |
8.35 – 8.45 |
Czynności porządkowo-gospodarcze. Czynności samoobsługowe. |
8.45 – 9.10 |
Śniadanie. |
9.10 – 9.15 |
Odpoczynek, czynności samoobsługowe. |
9.15 – 9.45 |
Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z cała grupą. Realizacja podstawy programowej wychowania przedszkolnego. |
9.45 – 11.15 |
Spacery, zabawy dowolne na świeżym powietrzu. Zabawy dydaktyczne, zabawy twórcze i dowolne w sali. Zabawy z językiem angielskim. |
11.15 – 11.30 |
Czynności samoobsługowo-gospodarcze. |
11.30 – 12.00 |
Obiad. |
12.00 – 12.15 |
Odpoczynek relaksacyjny (4,5,6 latki). |
12.00 –14.00 |
Leżakowanie – 3 latki. |
12.15 – 13.45 |
Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalenie poznanych wierszy i piosenek. Słuchanie piosenek o tematyce przedszkolnej. Zajęcia indywidualne. Zabawy z językiem angielskim. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej. Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. |
13.45 – 14.00 |
Czynności samoobsługowo-gospodarcze. |
14.00 – 14.15 |
Podwieczorek. |
14.15 – 16.30 |
Zajęcia relaksacyjne – słuchanie bajek literackich i muzycznych. Zajęcia dodatkowe i twórcze – praca zespołowa i indywidualna. Zabawy z inicjatywy dzieci. |